Tuesday, February 25, 2014

Je Souviens

I remember the summers when our family would go to Marconi Beach on the Cape. People came from all over, filling the parking lot with a menagerie of license plates. Porcelain beauties came down from Canada, baring to the sun's damaging rays their skin that was the same color as the snow that covered their frozen land to the north. They had so little pigment; I thought “Je Souviens” must be French for “Got Sunscreen?”

Je me souviens des étés lorsque notre famille serait aller à Marconi Beach sur le Cape.

Les gens venaient de partout, le remplissage du parking avec une ménagerie des plaques d'immatriculation.

Porcelaine beautés descendit du Canada, exposer au sun de rayons nocifs leur peau neu qui était de la même couleur que la neige qui couvrait leurs terres gelées au nord

Ils avaient tellement peu pigment; je pensais "Je Souviens" doit être le français pour "Got Sunscreen ?"

No comments:

Post a Comment